Az Ősz

2012. szeptember 27., csütörtök.

Lágy szellő játszott a hulló falevelekkel, miközben mosolyogva sétáltam végig a fák árnyékai között.
Sokan őrültnek hittek az Ősz iránt érzett vonzalmam miatt, de nem érdekelt a véleményük. Semmivel nem tudták kedvemet szegni, ez az évszak olyan volt számomra, mint madárnak a társa. Egyek vagyunk, s megértjük egymást. Kézen fogva repülünk a szél szárnyán.
Megbízok benne, akár az életemet is képes lennék rábízni. Ő az egyetlen jelenség a Földön, aki a legtitkosabb vágyaimat is tudja.
És ismét eljött hozzám, hogy együtt legyünk. Ígéretet tett, hogy soha nem fog elhagyni, csak nélkülöznöm kell pár hónapig. Én ezt megértem, hiszen a többieknek is teret kell adnia, ugyanis nincs vég kezdet nélkül.
- Hiányoztál – suttogtam alig hallgatóan, de ez nem számított.
Olykor még a gondolataim is eljutnak a tudatáig.
- Te is nekem – simogatta meg az arcom a szél gyengédségének segítségével.
Puhaavart éreztem a hátam alatt, mégsem féltem. Boldogsággal a szívemben hajtottam álomra a fejemet, örökre. 

Comentários:

Megjegyzés küldése

 
Novelláim © Copyright 2010 | Design By Gothic Darkness |